En hel Dag:)

Idag har jag städat..... mmmm. Så duktig är jag:D haha.
Sen så var Micke här ettag och fikade, det var super trevligt:)

Sen efter det skulle pappa komma vid 19.00 och då hade jag lagat mat till oss. Det var spagehetti eller hur det stavs;)  och köttfärssås såklart:) min specialare, eller ja Mormors egentligen:) Eller nej hennes mans pekka:P

Så god, och nej frida om du läser det här inte den jag lagade sist utan typ 1000099000 ggr godare:) men receptet får ni inte;)

HEMLIGT!

Sen åkte pappa och jag och handlade. Tack Far för all mat jag fick♥:)
Det var jätte mysigt. Men knäpp som han är så ska han alltid hålla på och skämma ut mig. hahahahha.
Älskar Dig pappsen:)

Sen så bar det hemmåt, var inte hemma förrens klockan 22.00 o nu sitter jag här:)thihi:)

En smart sak : Man blir inte lyckligare av pengar men man blir hellre inte mer olycklig av dom*asg*



XoXo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0