Gym jag är Grym!

Igår så var det en rätt streesig dag måste jag säga. Men jag orkar inte skriva om det för det var rätt tråkiga saker hahaha. Förutom 2 grejjer:)


1. Fick gym kort av Kristian
2. Åkte och käkade god mat hos hans föräldar:D

1.Jo just det ni hörde rätt Veronica ska bli "fit for fight" igen:) OH yes! Fan va jag är bra kändes helt underbart att träna igen:)
Älska Älska Älska!!!!

2. Asså det var ingen speciell mat vi åt men jag tyckte det var super gott:) Var pannbiff med potatis och lingon sylt:) Så det var ju ingen lyxig mat om ni trodde det men nu är det husman som gäller:)

Idag:

Var vi och tränade igen, var super sköönt:) vi gick först dit och det är ungefär 20- 30 min till gymmet, sen satt vi igång:)
Sen så har vi även varit duktiga att rensa ut massa kläder vi inte änvänder:) Som nu ska upp på vinden:P

Måste även tillägga att Britneys nya CD är Grymt bra:) Love it♥


Här kommer lite bilder från i Fredags:)

Har typ 60 stycken till men det få bli dom här:P Annars finns det på bilddagboken för den som är nyfiken;)

XoXo♥



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0