Hahahaha jag tror jag skrattar på mig!

Hahahahahaha, dett är så sjukt kul, förtillfället ligger Kristian och läser saga för min små ur gulliga syskon.
Men för ettag sen kom han fram till mig och sa "den här meningen tänker inte jag läsa" !*panik*

Meningen lät så här på ett ungefär:

- Hur blir en bäbis till?
- Jo så här är det när två personer tycker om varandra och vil ha en liten bäbis så är det så att man måste ha en snopp och därifrån kommer det småsmåsmå spermier och när dom kommer in i mammas mage så blir det en bäbis:D

hahahahha. Han skippade den meningen och jag förstår honom efter det var han som valde boken. Den heter "Kråke i mammas mage". Han trodde väl det var en kråk bäbis det skulle handla om men där tog han fel. HAHAH! jag tror jag smäller av.

Nej nu ska vi snart natta sötnosarna och gå ner och mysa i soffan. Jag ska tugga på mitt äpple och Kristian ska mumsa godis:P Lyckos honom!. Jag vill med, eller nej det vill jag inte.

Hörs imorrn igen♥

"om inte kråke hade vunnit simtävlingen i mammas mage hade han inte funnits"

XoXo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0