Helgen:)

I Fredags: kom Micke och Alex hit och vi åt tacos, hyrde film, spelade kort och myste.
Hade as roligt.
kristian köpte godis bla med sånna där löständer(godis tänder) .Och micke hade precis tagit bort en tand.

Alx: Här Micke nu kan du få nya tänder.

Hahaha.

Lördag: Dom sov över här så på lördagen så åkte vi till Hälla och köpte lite julisklappar:) Sen var vi tvugna att åka.
Vi drog först till Pappa för vi as skulle lämna en försenad present till Ninn. Hon fick "highschool musical mapp och block" det var uppskattat:) Sen efter en timma så åkte vi iväg till Strängnäs för att ha lilla julfton hoss Mormor:)

Alla skulle köpa en present och lägga den under granen, sen skulle man få välja ett:) Och jag visst vad mormor hade köpt så jag ivlle välja först för jag ville verkligen ha det där:) haha, så mormor och jag bestämmde att jag fick göra det:)
Fick dusch gele, scrub grejj, body lotion, luktspray som luktade hallon:) Konstigt att jag vill ha dom sakerna*not*

Sen på kvällen så skulle Mamma och Peter på fest så jag sminkade Mor min:)
 
Sdn bar det hemmåt, fast vi åkte till Hanna och Ted och lirade kort med dom och Sanna och Daniel:) Sen äntligen kom vi hem och då var det säng dags:)

Söndag: Kristians mormor kom hit vid tolv och vi åt te och fika:)
                 Sen tränade vi, köpte julklappar, åkte ut till kristiansföräldrar och åt kyckling:) 
                
IDAG: Tränat, käkat haha, slagit in julklappar i MASSOR!

Full rulle kan man säga. Har ont i kroppen så hoppas jag inte håller på att bli sjuk. Eller så inbillart jag mig:S Är as rädd för att bli sjukis:(

Nej nu ska vi slå in det sista sen skajag sätta på mig lite makeup!

Puss hej.

XoXo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0