i love snabbköp hahah, nej men kom inte på nått bättre som rubrik:P

Kom nyss hem från gymmet och shiiiiiit vad jag var duktig idag asså, fick nästan bort 800 kalorier:P hehe. jag var grym och min kondis börjar bli så otroligt mycket bättre. Sitter nu och sörplar på min naturdiet grej som smakar jordgubb, Alx sa att den var god, och ja god var den men inte så gott:D haha:D

Ska hoppa in i duschen strax och sen mys framför tv:n i think:D

Just det solade idag med snart är jag pepparkaka? ahah, nej inte direkt men lite färg börjar jag få så här innan nyår och de är najs:D

Här kommer skorna också:D men det är ju så kul att man har en så bra kamera:S den är feting dålig:D mkt snyggare i verkligheten<3

ps dom är i lack ds


XoXo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0