TRÅK!

Så otroligt tråkig dag det här är asså. Jag har ju gjort allt! Är det någon som vet vad man kan hitta på eller? Hm, kanske ska sätta mig på youtube och bara glo runt, brukar ju vara ett bra tidsfördriv. Käkade nyss min tredje choklad bit i min choklad kalender eller var det heter:) Jag har intalat mig själv att inte äta upp alla på en gång så en gång om dagen:)

Bra nedräkning är det också, måste jag säga nu är det bara två choklad bitar kvar till Kristian kommer hem:D haha.
Har man tråkigt eller tråkigt. ????

Men jag får väll skylla mig själv lite eftersom jag inte är så jäkla pigg på att göra något heller:) Slänger in nått roligt klipp om jag hittar något skojj på Youtube. 

ibland önskar man att man fortfarande gick i skolan asså. Aa, men kanske inte dom tidiga mornarna men annars så så hade jag as kul under min skoltid måste jag erkänna:D

Måste ha jobb snart!!!!!!!!!!!! nu nu NU!

XoXo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0