Drömmar!

Idag bär det i väg till mina syskon:) Ska vara där runt 4:) Ska bli jätte mysigt. Runt 6 kommer älskling♥

Drömde hemska drömmar inatt igen. Urch och fy. Drömde att en hiss störta rakt ner med mej ståeendes i den. Sen att Kristian och jag var i N.Y i en stor byggnad. I tunnel banorna fanns det ZOMBIES och äckel. Jag var nere i tunnelbanan och såg Kristian springa förbi på andra sidan och efter kom blodtörstande Zombies. jag stog som ett frågetecken och stel av skräck. Själv hörde jag något bakom mig. Ni vet ljudet ur en skräck film av att man hör röster bakom en. Jag började också springa för livet ner förr rulltrappor och såg tunnelbane tåget komma. Men det fanns inga skyltar vart det skulle gå någonstans. Så jag hoppade på utan att veta vart det skulle ta mig, och helt plötsligt var vi hemma hos nåns föräldrar och dom skulle renovera huset. Helt plötsligt kom Simon och THOMAS ni vet från TV. Dom åkte i en rosa Van av nått slag,jag var helt över lycklig över att få träffa dom. HAhaha! Drömmen sluta inte där men resten är inte så värt att skriva.

Kanske inte låter så läskigt och träffa dom men det var en skum känsla i magen hela tiden:S
Har kommit på att jag är as rädd för att hissar ska störta rakt ner. Har drömt det flera ggr, kanske är en utav mina största rädslor? Nej fy. Jag kommer nästan jämt ihåg mina drömmar. Jag kan berätta en dröm i 20 minuter ibland:/ Kommer ihåg alla detaljer. Skummt?!

På allt detta vaknade jag med träningsvärk, men det gör inte så mkt känndes bara bra om jag ska vra ärlig då vet jag att det ger nått. Idag måste jag ha en paus för har tränat i 5 dagar i streck nu. Imorrn ska jag dti igen:) LÄNGTAR!♥

har mest tränings värk i armar ochrygg:)

Mat ikväll: ingen aning. Sallad?!
Inge godis för mig och ingen köttbit .

Nu ska jag snart ta och fixa mig för att ta tåget.

KEVIN vann igår också och det var as BRA tyckte jag! Grattis till honom:)

♥XoXo♥


Kommentarer
Postat av: crazymoi

Haha cool blogg! Usch hatar läskiga drömmar!

Hoppas du har det bra:)

2008-12-13 @ 12:23:31
URL: http://crazymoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0