Katten!

Okej here is my Story:

Igår när Jag träffade Z så berättade jag om min extrema timme.

Jo det gick till så att för ca 5- 6 månader sen så skulle jag ta ett skönt bad med lavendell olja i*mys*, jag låg där ch tog det lungt, sedan så kom kattten upp på kanten av badkaret och doppade svansen i badet.  Så det blev så helt smal. Hon satt som ett fån och kollade på mig:D

Aa, sen när jag var klart och skulle ställa mig upp, så ser jag att katten springer runt och jagar sin svans. runt runt runt runt runt runt runt runt runt runt runt.........jag får panik av att se henne springa så där, så jag for upp ur mitt sköna bad, drar ut ploppen, ooch sen så försöker jag få henne på andra tankar. ( hon höll på att typ springa ihjäl sig för hon flåsa och var yr) jag visste inte vad jag skulle tta mig till. Jag försökte med att ge henne mat, torka svansen med handduk, med fön men det gick dessvärre INTE men va fan jag hade panik! försökte även leka med hennes råtta, efter ettag så försvinner katten under sängen, jag får inte tag på henne, kommer inte under sängen för den är så smal behöver typ ha stlk XXXXXXXXXXXS om man ska komma in där:S jag ringer MAmma, tänkte att hon kanske skulle kunna rädda mig, jag sitter på golvet helt jäkla NÄCK gråter som ett litet barn för jag tror katten ska dö. får tag i henne klappar katten medans mamma är i telefon och till sist så lugnar katten ner sig. och jag är hel svettig efter denna prosedur, så det var ju bara att ställa sig i duschen igen!

Mm, det är inte slut än. För när jag kommer in i bad rummet är hela fyllt med VATTEN. då har inte det där satans vattnet hunnit runnit undan!! så jag får ställa mig och skrapa för att sedan duscha igen.

HAHAHAHAHHAA bra att man kan skratta åt det efteråt men asså då mådde jag piss. Fy fan vilken otur man kan ha.

Säger bara en sak: ALDRIG MER LAVENDELOLJE BAD, ALDRIG MER!


Från en annan sak till en annan?
Ida har jag och kristian varit i uppsala på lassaretett och om en månad är jag medecin fri:D Så Grattis till mig själv!

Sedan så har vi tränat och handlat och varit ute och gått. kanske inte låter som så mkt men allt detta har tagit mer än 8 timmar. Så snart ska vi sova och imorrn ska vi träna och städa:)

nu ska jag kila.

XoXo♥

Våran så kallade Badkatt Tizzen:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0