Bra bra:D

Idag har jag varit en duktig tjej:D Jag har tvättat wiiiie:D

Zäta var här imorse och vi drack en kopp kaffe eller aa två vart det nog och pratade en massa, var super trevligt:)
Sen så har jag tränat också hell yeah:D Väntar nu på att sista tvätten ska torka så jag kan gå och hämta den:P

Hm, har inte pratat så mkt med älskling idag tyvärr, han ska ringa mig halv 11 så vi kan prata en liten stund iaf:) Lääängtar......

Imorrn fyller min underbara Mormor, hon och hennes man skakomma hit och vi ska käka också:D myspys:) Blir en rolig dag imorrn:D

OJ oj Fredagen närmar sig med stora steg och jag börjar bli riktigt nervös tror jag:P nerå eller?

Lördag närmar sig med yeeeey:D


Hm, känner att jag börjar sakna Enköping lite faktiskt det känns så nära till allting:P
Hur som hellst ser jag mest fram till den 5 December då kommer han hem, kanske redan sagt det men man kan inte säga en sak för många ggr:D haha..... bara det att folk kanske tycker man är tjatig men det är väl en annan sak förfaen:D

Ska gå och lägga mig lite tidigare idag med *duktig* igen.... Mormor kommer runt halv 11 så då ska jag vara klar:D

Berättar mer imorn:)
Jag
Zäta
HAHA

♥XoXo♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0