Idag imorrn, nästa fredag!

Idag har jag varit på jul middag hemma hos Kristians morföräldrar som sagt. Åt super gott. Sen drack jag ett glas vin och bleev as trött, det är som vanligt när man bara dricker ett glas vin, är det bara jag som blir det eller?:S:P
haha.

Kristian åkte nyss och nu sitter jag här. Tråk tråk...... Seriöst hur tråkigt som hellst?

Imorrn vet jag inte vad som händer, kanske ska ta det lugnt bara faktiskt har ju inte gjort det på ettag nu:?
har åkt hit och dit, men kul det har det varit:D

Undrar om det är något skojj på tv:n ikväll kanske ska slappa framför den?

Nästa fredag så smäller det, ska bli så himla kul att han kommer hem hjärtat mitt!<3

NU ska jag sitta här och glo ettag. sen tv sen dusch sen sova
.

Ska tipsa om en AS BRA LÅT!!! ÄLSKAR DEN!

KANYE WEST- LOVE LOCKDOWN! Hur grym som helst,!!! FÅR INTE NOG AV DEN!


Kanye!

XoXo<3

Kommentarer
Postat av: kajsa

kanye west - heartless är MKT bättre! lyssna på den ;)

2008-12-01 @ 02:08:34
URL: http://kajsataskinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0