JÄVLA PISS!

Fan va trött jag blir, så jävla ledsen, så beviken och helt nere.
Va var det jag sa att det blir aldrig ALDRIG som man tänkt sig.

Vart inget jobb, först vart z sjuk och då försökte jag få en ersättare men ingen kunde. Ringde fan runt till alla, Ingen kunde. Så då tänkte jag men då gör jag det här själv. Aa och hur fan blev det då? Jo KATASTROF för jag skulle åka om 10 minuter och skulle bara stryka min skjorta, men stryk järnet var heeelt fucked up så medans jag strök blev skjortan gul! FAN FAN FAN! Så jag ringde och sa att det var ab peronliga skäl att jag inte kunde komma. Kan ju inte säga att det var pga av att min skjorta blev gul. + att jag skulle cykla dit och jag som inte ens hittar dit. + att det är halt och jävligt, allt bara går imot mej idag.

men som tur var sa han att han skulle ringa om det blev flera sådanna här tillställningar.

Känner mig så jävla misslyckad.
Jag ville verkligen det här och allt blev bara skit. Jag ville så mycket.
 
Sitter här helt klar och skulle åka iväg, men nu har sminket runnit o skit!

Jag som bara ville ha ett jobb för en gångs skull!


XoXo♥


Kommentarer
Postat av: zäta

gumman då, vad tråkigt att du inte kom iväg, men hoppas han hör av sig igen :) puss puss

2008-11-26 @ 14:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0