Mormor och mamma:)

Har ju varit hemmifrån nu ettag:) Men nu är jag back.

Har haft tre jätte bra dagar med mormor min....
Mamma skulle osva över hoss mormor en dag också så då lagade jag och mormor värdens godaste mat(Sry glömde L:et där) Kanske inte världens godaste men gott var det. Vi hade varit på systemet också och inhandlat vin , först käkade vi sen drog vi ner på krogen hahhaa. Vi hade as mysigt. sen när vi skulle bege oss hem och lite runda om fötterna så skulle vi klättra upp för en stor jäkla backe . Mormor först och tog backen galant, medans jag gårsist och får putta på mamma och själv glider jag nästan ända ner. hahaha tog minst 5 minuter för oss:D haha så jävla kul var det , sen blev det ost och kex så gott det var:D

Sen var det nattit natit!

Kände mej lite bakis dan där på men det är lugnt nu:D Och stackars lilla mormor som blev förskyld igår:/ Krya på dig!<3

Snart kommer Kristian och snart är det idol, wiieeho! Eller ja så bra är det väl inte men ändå asså IDOL!!
Något att sysselsätta sig med.
Nästan Fredag är det Party Party för då muckar Älskling!!!!!!! Shit hel otroligt....<3

XoXo<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0