Mormor<3

Åh vilken mysig dag jag har haft:) Först kom Mormor och pekka och hämtade mig, och mormor var fin som vanligt:) sen åkte vi iväg till billiga Nisse och till Biltema som alla killar är galna i, Pekka är det levade beviset för det. Ni skulle sett hur han sprang omkring där inne. HAHAHAHAHAHAHAHA vilken syn:D Där fick jag en Webcamera av mormor min, såååå snällt. Sen fick jag 300 kronor ochså som jag vägrade ta emot men mormor tvingade mig:D haha. Så 300 kronor rikare. Tack så mycket, sen gick vi och åt på ruffino, mormor och jag tog en varsin oxfilé med klyft potatis och bearnaise sås och rödvinsås. Så jävla gott:D Lyx!

Sen så åkte vi och spelade en keno rad.... vi ska bli miljonärer. Sen hem , och tur var väl det för vi var såååå kissnödiga höll knappt på att ta mig upp för trappan jag lovar såå illa var det.

Två glas vin hann vi få i oss också:D As gott var det.  Nu har jag precis kommit hem och jag saknar dom redan , tack för en underbar dag.Hade såååå kul:) Min mormor är bästa!!!!

Nästa vecka ska jag till henne och sova över 3 dagar, längtar som fan!♥

Har JÄMT så kul med henne.

Nu har jag precis installerat min Webcam som jag är ´överlycklig över:)

så här ser den ut men min är svart:D♥


Hörs ikväll:)
GRATTIS mormor igen, jag älskar Dig♥

XoXo♥/ Vronkisch!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0