Trög i huvet eller?

Asså fattar du inte? Sluta skriva lögner! Sluta tro att allt är så himla underbart. Han vill inte ha Dig.
Han vill ha henne, hon som är en helt underbar vän till mig. Hon som alltid funnits där  i alla år.
(innerst inne vet han)
Tror du på själv på att ni, ni som inte har ett dugg om man jämför med dom, någonsin kunna få det så som dom hade det? Åhh, du skulle bara veta. Jag vet!

Har inget emot Dig egentligen men när du gör så här, då börjar jag verkligen fundera. STORT! 
In se faktum!

I mina ögon är det bara ni och jag tror inte jag är den ända som tycker så.
Och till alla er andra som håller på LÄGG ner!
SLUTA!
JUST STOP IT!

Hur svårt ska det vara?


Du är en helt underbar vän, Jag älskar Dig! Det kommer ljusare tider, jag lovar! Ge inte upp, jag finns här för Dig<3
Du har alltid mig vid din sida ALLTID<3 Dig skulle jag aldrig svika och har aldrig gjort, det finns inte på kartan att jag skulle sluta vara din vän. 

Du äger<3 Skulle vilja tala om vem du är men det gör jag inte i eftersom då skulle allt bli ännu sämre. Men jag kände att jag var tvungen att skriva det här, för dig håller jag kär:)

/ Vronkie FFS!



Kommentarer
Postat av: Anonym

duu är bäst veronski, jag älskar dig mestaste!!!!! <3<3 du och jag alltid!!! <3

2008-11-16 @ 21:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0