Det blev inte så tråkigt tillslut!

Min dag igår vart inte så tråkigt trots allt:)
Johanna kom hit igår vid 5 och så gick vi och käkade kyckling sallad sedan till Munk och muffins för en att ta en latte på stan:)

Sen drog vi och hyrde film.

The Signal= BAJS! Skit dålig. Bra början med sedan ballar det ut totalt och man fattar ingenting. så vi snabbspolade på slutet. Se den INTE!

Efter det så drog vi ut med bilen på en sväng och vädret och humöret var på topp! In och köpte glass. Min var helt isig och äklig så jag åt inte upp hela:S Hände lite grejjjer inne på kiosken! Fick en skrattanfall så det smittade av sig på kassörn;) så han börja flabba han med!:D hahaha.

efter det åkte vi hem och spelade på King.com haha. Sedan kollade vi på ballar av stål. sen sova och kolla på filmen som sög!!!!!
Somnade inte förrens vid klockan kvarti 2 i think. Vi kunde ju inte´sluta prata. BRA DÄR! Men jag var rätt pigg idag.
                                                                                                                                                            
Tack Johanna för en super trevlig och kul dag!:D


Här jobbade jag förut!

XoXo

Kommentarer
Postat av: Felicia

fin blogg :)

2009-04-08 @ 10:10:13
URL: http://feellees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0