Påsk? nej stress AB!

Hej!

Min närvaro här har ju inte varit direkt bra.
Har haft så jäklans mycket att gör under påsken. LIte skönt att pusta ut imorrn.
Först var vi hemma hos K:s föräldrar på middag och sedan på lördagen åkte vi till kungsör och var med min släkt på pappas sida. Väl hemma vid halv 11 på kvällen så var det bara hoppa i säng för på söndagen skulle vi åka till min mamma klockan 8 på morgonen så det blev tidig uppgång och mamma och jag ahde en visning, sedan så grillade vi på kvällen och mös. På måndagen så åkte vi ut till K:s föräldrar igen för att käka och hämta katten. Och idag har jag inte haft en minut över till att skriva något inlägg för jag ahr pluggat satan. Nu ikväll ska både mitt matte uppdrag och mitt historia uppdrag vara inlämnade. Matte är klar, men Historian har jag lite kvar på.
 Så nu måste jag återgå till boken igen + att jag ska beställa hem sallad från något ställe. Måste äta annars fungerar jag INTE!

Okej så nu vet ni.

XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0