Back on track

Yes det är vad jag är.

Vilken helg alltså. Ja först skulle jag till Strängnäs men det blev jobb i Sala så jag åkte dit till klockan 15.00 och jobbade till 01.30, hem till Camilla sen upp käka iväg hem(tåg) sen taxi vidare hem och taxi ner igen sen tåg dit igen på 1 timme!
Jobbade 15.00- 01.30 och somnade inte förens klockan halv 6 på morgonen. shit sen hem(cykel) med packning på och då mina älsklingar( Smilla och Ninn). var hos mig till klockan 21.00, hade jätte mys.

Men oj vad jag var trött igår kväll.
sov till klockan 10.30 idag. Nu är jag pigg och laddar inför dagen med en gammal GODING:


Fjoll video btw! HAHAHA skrattretande!;P

XoXo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0