Borta i 6 veckor.

Just ja, har glömt att tala om en sak!

Kristian kommer ju hem nu nästa vecka på fredag, sen drar han ut och seglar med "skolan" i 6 lååånga jävla veckor. Så jag kommer inte få se honom på 6 veckor alltså. Inte kunna prata i telefon heller! För på havet är det fan ingen mottagning.

Åhhhhhh, jag ser så mkt fram emot att inte kunna prata, umgås, mysa, träffas på 6 veckor.
 NAT! Det suger rent ut sagt. Så här länge har vi aldrig varit ifrån varandra och vilka par har varit det? utan att kunna komunicera. Bajs på det här. Totalt jävla onödigt att segla dit dem ska!

aja nu vet ni iaf.


XoXo

Kommentarer
Postat av: zläta

naaaw, stumpan=/ Gud vad jobbigt! Men jag kommer iaf komma hem nån helg och sen får du komma hit och bo hos mig hur mycket du vill o kan, men de vet du:)



Tänker på dig och saknar dig sweetheart! PUSS

2009-08-21 @ 10:26:43
Postat av: Floosan

Först till kvarn =)

2009-08-21 @ 11:03:26
URL: http://floosan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0