Marley & ME

Så nu är man lite piggare. ligger efter i tid idag. Igår chillade jag och Kim hemma hos mig. Klockan var runt 02.30 när han åkte så jag somnade väl klockan 03.00 i think. Vaknade klockan halv 11. riktigt sent för att vara mig.
Skönt med Sällskap igår kväll/natt iaf:)
Jag är ju en såndär sällskaps människa för det mest:P


Nu på "morgonen" såh jag Marley & ME. Jäklar vad jag tjurade i slutet. Jag bölar jämt när jag ser på sorliga filmer, ni vet så man typ kiknar. Men den var riktigt bra så den för 4 V av 5 V:)



Tror det finns en bok också va?
Har inte läst den iaf, men det kanske man borde isf:)



Idag ska man även till gymet och fixa lite små saker:)



XoXo♥  

Kommentarer
Postat av: PETRA AKA SHORTY

svar: ja visst var den =) roligt att du tycker om den!

2009-08-20 @ 15:47:05
URL: http://pey.blogg.se/
Postat av: Janette

Jaha okey :)



Tack!

2009-08-20 @ 17:28:37
URL: http://jenjanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0