Godmorgon

Åh fy fan vaken sen klockan 07.40. Trött så få. Vred och vände på mig inatt tills jag kunde somna på något konstigt sätt.
Drömde massa jobbigt. men inget jag vill ta upp.

Idag ligger dagen till så att jag förmodligen ska till C:) Blir 2 nätter utan älskling. Har inte sovit utan honom 2 nätter sen han kom hem från lumpen i December.
Haha läste igenom vad jag hade skrivit och jag hade skrivit att han kom hem i April först! och hur tänkte jag där?Nu har jag ändrat!

Sitter här och skriver med Vakna med the voice i bakgrunden. Rätt mysigt faktiskt, men jag kommer vara så trött ikväll.
Haha, har fått skriva om meningarna för jag ksrivit fel hela tiden. Tecken på att man är trött??
Men måste göra det till en vana att gå upp så  här tidigt. kan ju inte sova på nätterna annars.


Hm, nu ska jag nog ta mig en kopp te. Bjuder på lite humor här neranför.

Kristian och jag har som standard att somna till Parlamentet (även andra utvalda filmer) och har hört skämten om och om igen men skrattar lika mycket ändå. Haha.

Nehej det gick inte, dom håller på med något på youtube. Hm. Grrr. alltid så när man ska göra nått så är det något annat.
Det får bli senare då:)

XoXo

Kommentarer
Postat av: Nicole

såg du när kenza va me där eller?

2009-02-04 @ 10:54:56
URL: http://luxurypink.blogg.se/
Postat av: Nicole

ne jag låg och sov =) tog mej lite sovmorgon idag...hittade dom på Ica Maxi...jag bara älskar det!!

2009-02-04 @ 11:25:30
URL: http://luxurypink.blogg.se/
Postat av: Nicole

det hade jag oxå behövt göra, kommer verkligen inte upp på morronen =( hoppas du hittar ett =)

2009-02-04 @ 11:41:09
URL: http://luxurypink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0