Gör en lista!

Igår kväll var vi och storhandlade och åt på Mc Donalds. Även städade jätte fint hä hemma:) 
Min halsont börjar gå över och det är ju bra.


En bra sak som vi gjorde var att vi skrev upp det vi vill göra tex.

*Åka utomlands
* Bada med Delfiner
 Och mycket mer.


Sånt där man glömmer bort i efterhand som man sagt att man vill gör. Nu vart inte våran lista så här kort utan väldigt lång.
Men det är ju tillåtet att skriva vad man vill. Även saker vi vill köpa.
Tyckte det här var en väldigt bra idé av mig.
Testa själva det var faktiskt riktigt kul:D

Tänkte jag skulle ta upp det här eftersom jag pratade om drömmar man hade när man var yngre/liten. Kom faktiskt på en hel del som jag inte tänkt på tidigare:)
Nu har jag kommit på bättre tankar igen och ska bara skaffa mig ett jobb så man kan börja spara pengar:D

Så som sagt pröva:)


Bilden är tagen en tid tillbaka men jag tycker den passar
inte för jag känner mig sådär idag:D Lite smått busig och tillbakadragen! HAHA!


XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0