helgen och lite till!

Här har man legat på lat sidan alltså på bloggen. Det få jag be om ursäkt för.
Men har haft mycket att göra i helgen.

Igår var jag trött och vi åkte hem till min mamma och myste:) Hade ingen dator där så jag kan ju få skylla på det:)
Sen idag har vi fikat hos B och åkt hem till mamma igen, sen in till enköping igen och fika hos J och AZ. Det var mycket trevlig vi pratade om helgens händelser.
" Hej allihopa" Ja ni som var där vet vad jag menar*asg*
Om vi säger så här tur att det inte var mer folk där.

Sen hem och sätta på sig träningskläder för att dra till gymmet, hem igen duscha och iväg till Kristians M och M för att lösa matte och äta:)
Jag löste dock inte så mycket matte men men jag var verkligen inte sugen på det.
Åh jag är sugen på gymmet redan nu, ska bli så kul imorrn:D

Nu är man hemma i lugn och ro och måste gå och lägga sig snart ska upp och gå imorrn i det fina vintervädret:)

Är det inte härligt när det är vitt överallt?:)
Synd bara att man vet att allt kommer bli vidrigt slask sen som man får gå och trampa i.
Blöta skor nästa!

Åh vill ha bilderna från i fredags:D HAHA bar för sjuka alltså!


Dom här pälorna var med i fredags:)
E, Jag och J:)

Nu ska jag kila:)

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0