Humöret är på topp idag:D

Godmorgon alla glada:)

Veronica är tillbaka.
Jag har gjort en hel del nu under helgen och har inte haft så mkt tillgång till dator.

Nu är jag redo för en ny vecka. Idag gick jag upp kvart över åtta för att börja dagen med en kopp te med smak av grädd rabarber. gottigottgott.

Dagen idag kommer bestå av Städning, cykling, träning, kaffe med Z eller F? och sen ikväll måste jag bara se Det rätte för rosing:) Haha, även om jag nu inte gillar henne men vi får se man kanske ändrar uppfattning eller så blir det bara ännu värre.


Bjuder på lite bilder från i onsdags här: lite efter men en då;)




Upptäckte att jag fått långt hår:D Walla!



Gänget i Onsdags. Anders var med också fast kanske han som tar kortet:P



Jag


Hörs senare:)
Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0