Igår kväll/natt. Cykelhelvetet.

Igår kväll var det träning på högnivå från min sida.

Vi tog cykeln ner på stan som tar ca 15 minuter, jag skjussade Z ner. Jobbigt i klackar 20 kg kläder och en cykel som är stel av kyla men det gick fast det började med att vi fick värma den med varmt vatten på låset. Iväg med lite bubbel i handen.

Väl framme så kom vi några minuter försent till konrad och fick betala 60 spänn i inträde(jag som hade cyklat) HALLÅ? Så jag försökte köra med det som ursäkt men fick till svar.

- Ja det struntar väl jag i!

Haha. Aja väl inne var det typ 10 peroner.
Sen skulle dom stänga 00.00 för det var inga människor ute.

Sen ska man få med sig cykelhelvete till Pluto en annan krog. Där var det dessto mer folk. skojj.
fast dom kör house musik hela tiden dom verkar inte veta vad reggaeton är;) haha.


dansar lite, går på toa och sitter och pratar.
Kajsa träffade vi också hon var där med Sofia, en tjej som jag hade firat nyår med tydligen:D Jätte trevlig tjej:)
Skakade loss lite mera och gick på toa igen:P

Hm, sen bestämde vi oss för att klockan 1 att åka hem, eller Z gick hem medans jag var sugen på en cigg och åkte till Gidde som ligger en helt annan väg, så jag cyklar dit som en dåre och träffar F som fyller år idag, det måste jag ju nämna:) Grattis på din dag:) och Ma fyler också år ju:) Grattis gummor:)

aja väl där är jag helt slut och sitter och svamlar och röker och håller på att somna:P

Sen ta cykeljäveln hem. Var nyduschad för sängen klockan kvart över två. helt otroligt vad jag hann med saker på den tiden:P

där var det tack och godnatt.

Saker jag inte nämnde:

1. Vi fick 6 fribiljetter till konrad.
2. Vakt på Pluto hämtade varmt vatten åt min cykel för den hade frys utanför igen.
3. Z gjorde illa sig.
4. Vi träffade Calle kuling! HAHA!

Här bjuder jag på lite bilder:


Pfmoaaaa:*


Här är jag


Min dyraste ägodel <3


Bubbel dax!


Z otroligt coola och underbara hår:)


Här var det första gången jag öppnade
en bubbelflaska. Jag vart svin rädd!
Syns kanske? haha.




Det var våran kväll det:D

XoXo



Kommentarer
Postat av: sannie

hoppas du har haft en fin dag!

Bevaka min blogg at bloglovin? jag bevakar din då :3

/ Sannie

2009-02-12 @ 20:56:12
URL: http://sannieschutt.blogg.se/
Postat av: sadia

sv. nä det är sant ;P

2009-02-13 @ 08:29:37
URL: http://sadia.blogg.se/
Postat av: ✿Linda H ✿

roliga bilder

Har du nägra planer inför helgen??

2009-02-13 @ 09:25:33
URL: http://hogsta.blogg.se/
Postat av: pelle

Det verkar vara en schysst klubb - sett till namnet ;D

2009-02-13 @ 10:32:48
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: pelle

För det första - grymt namn på en klubb! ;D

2009-02-13 @ 11:18:56
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0