Värt att läsa!

Kom in på ett samtals ämne om vilka som är vänner och inte, jag har "sorterat" bort många under mitt 20-åriga liv.
Vänner är dom som aldrig sviker, aldrig lämnar en även om det gått många år mellan man setts, som bryr sig om, någon som alltid stått vid ens sida vad som än hänt och en som gråter och skrattar när du gör det.

Det är stor skillnad på att vara en vän eller en kompis.

En kompis kan man ha under några år men sen förvinner den óch kanske aldrig mer kommer åter.



Dagens Citat eller vad man ska säga måste jag tillägna min Bästa vän C:

"Har man haft en kompis som pratar illa om en och sårat dig ett par gånger men sagt förlåt och man förlåter, så vet man ändå i slut änden att den kommer göra det igen och igen. 
En människa kan aldrig förändras bara mogna men hur gammal man än blir så i själen är man samma person"

Och jag håller med om det så fruktansvärt mycket.
Med det sagt så ska jag ta och sova.

Måste bara säga att C du är guld värd! Jag älskar dig vännen min!
tack för att du finns, det betyder så otroligt mycket.
Vänner som dig växer inte på träd!

Fest imorrn!:D yeeeey!
Saknar min älskling som ligger hemma och sover aldelles ensam.
Jag älskar dig Kristian!!!!!!♥

XoXo

Kommentarer
Postat av: ✿Linda H ✿

så sannt så.. jobbigt e det dock om ens bästa vänn börjar umgås med fel vänner och struntar i en fast man vet att hon fortfarande älskar en... tro mig.. jag vet.. det sårar mer än skitsnack.

Hoppas det händer nägot roligt denna gråa fredag!!!

2009-02-06 @ 11:37:32
URL: http://hogsta.blogg.se/
Postat av: Jackeline Perez

ja.. iblan undrar men vem som är ens vänner.

Ha en trevlig helg du kram! =)

2009-02-06 @ 15:15:37
URL: http://perezjackeline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0