En ny dag.

Hallå.
Nu är man vaken och pigg? nej verkligen inte jag fattar inte varför har sovit hur mycket som hellst i 2 dagar nu. Men idag är jag väl trött för jag drömde att jag spelade innebandy:P haha.

Har inte skrivit för i tisdags sov vi hos hemma hos Pappa och T.

Igår skulle jag egentligen varit med C men hon mådde inte så bra så jag åkte hem med Kristian och tränade ist.
det var ju bra eftersom det gick så himla bra igår:D

ikväll ska vi plugga matte och äta mat hemma hos hans mormor och morfar:) Undrar vad det blir föör gott?:)

Det får bli bio imorrn med L för hinner verkligen inte ikväll.

Vill bara att dom ska ringa och säga att jag fått jobbet:D


En kul sak:
Pröva säg " Packa Pappas Kapsäck" snabbt. Haha as svårt!

Nej nu ska man ta och diska all disk som står. Fy fan säger jag bara eftersóm det är min tur att diska*spyr*

här får ni bilderna från Konrad i lördags:)


Hm vem är han? Han ser lite smått full ut:P haha. Men jag chansar på att han bjuder på den;P


Het man är efter man dansat HELA tiden verkligen. or not! Och en sak till min frilla var inte sådär ful när vi gick hemmifrån:P
Urch men dom bjuder jag på så varsågod:)

XoXo

Kommentarer
Postat av: Alva

jag ÄLSKAR min trippelhaka ;D

2009-01-28 @ 22:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0