Filmen:)

Benjamin button filmen var helt okej.
Tyckte den var seg första timmen, sen blev den mer inlevande.
Sitter här i brist på ord faktiskt, vet inte vad jag ska säga mer om den haha.
Men den var okej inte mer i min smak. Kan förstå att många tycker den är ett mästerverk.
Men skulle nog hellre ta en tre timmars bio med Titanic igen om jag ska vara ärlig, men det betyder inte att jag tyckte den var dålig.
Jag fick ju tårar på slutet, men jag stört grinade inte som jag gjorde med Titanic.

Benjamin Button=2.47 Timmar.
Titanic= 3.09 Timmar

Aa hur det än var så är mitt betyg 2,5 eller 3 mitt beyg:)

Ni som sett den vad tyckte ni?

Får se vad det blir för film nästa gång:)



Kul nu har man fått  ont i halsen:@ grrrrrr.....
Som med öppet fönster och andades in kall luft i förrgår och vips så har jag ont i halsen:S
Urch och fy.
 Drömde i natt att jag halvt fick jobbet dom skulle bara överväga med mig och en annan.
Åh jag är nervös! Vill verkligen ha det här jobbet känner mig super taggad.

Nu ska jag vänta på Kristian tills han kommer hem från jobbet. Då blir det åka till Enköping och sen ut på landet. Tizzen hänger med så hon får springa fritt:)




Sen vill jag bara tala om hur mycket jag älskar Kristian, underbarare kan man inte vara:)
Jag älskar Dig av hela mitt hjärta.
I will love you until my dying day♥




XoXo

Kommentarer
Postat av: Toby Hagberg - ♥ Boys style in a gay's life ♥

den filmen vill jag se :)



haha ja visst var dom fula?:P



åh så söt bild, ni var så söta ihop:)

2009-01-30 @ 18:16:05
URL: http://tobieee.blogg.se/
Postat av: Alisa

nja mm tycker faktiskt att det lönar sig bättre med dyrare ställen tillexempel som fitness 24 seven friskis & svettis var ett skit skabbigt ställe

2009-01-30 @ 19:08:30
URL: http://missalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0