Host host! urch och blä!

Fasen asså, hörde att jag inte var ensam om att blivit sjuk efter nyår hemma hos Micke!. Var tydligen 7 stycken till:/ Hm, hit med jäveln som gick runt och smitta;) närå:D

Vaknade värsta seg idag, ont i halsen och roslig:( Vi var ju hemma hos Sanna och Daniel igår och roade oss:D:D vi spelade spel och Daniel blev lite små tjurig? hahaha, HANGÅS? är det ett ord?
 
Men asså shit jag ägde på ticket to ride? eller vad det hette. haha. Nej fy nu ljög jag, jag kom sist båda gångerna men jag är snart redo för en comeback ;)
Sanna konstaterade: synd att spel är så dyra!

Jag kan ju inte annat än att hålla med faktiskt!.


Nej nu ska vi äta snart. Ska bli super gott, är vråååååååååål *rawr* hungrig:P

Hörs sen!

XoXo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0