Ny bil och jag vill ha ny hals:D

Nu var det ettag sen jag skrev. Fy på mig.

Kristian har köpt ny bil nu:) As fin Saab i svart för 25 000, ett riktigt kap med skinklädsel och alla tillbehör man måste ha i en bil:D haha.
Den är som sagt skit fin!
Och stolt är han allt:D <3

I förgår natt hade jag en dröm om att jag spelade på hästar. Gör aldrig det i verkligenheten så jag tyckte det var konstigt att jag drömde om det:S Men iaf så drömde jag att jag tippat på nummer 4 och den hette något på M eller H kommer inte ihåg vilken. Mamma, mormor, kristian och jag var inne i en spelbutik samma dag som jag drömt det där och så talade jag om hela drömmen. Vi står och kollar på tv skärmen och vilken häst vinner precis när vi står och kollar? JO NUMMER 4! Et proffs satt brevid och sa att den inte brukar vara en favorit utan att den brukar galopera. Det gick en rysning i min kropp måste jag säga. .

Sen så bestämmer min mor och jag att vi ska tippa på 4:an i nästa lopp och den vinner igen men vi vann inget för vi fick inte in andra raden men den vann iaf:P
Sen så tippar vi DD dubbel med namnen M och H och nått mer namn i och vinner 350 kr:D
HELT SJUK eller hur:P

igår var Lisa jag och Kristian på bio och kollade på  Twilight, så jävla braaaaaaa! Shit shit shit. jag bara älskar den skulle kunna se den hundra gånger till!:D innan så hade vi käkat och efter bion bestämmde vi att vi skulle till krogen, för det var gratis inträde så vi drog till Silk. Inte en droppe alkohol för jag var lite små sjuk! vi satt där inne och hade as tråkigt:S:/ haha. så vi drack en vatten och drog sen igen:P mohaha. Kul att kolla på fulla människor vissa är verkligen helt otroliga. men man är väl inte mkt bättre själv?:S:D

Snart kommer Pappa och Torun på fika och sen ikväll ska i käka med Sanna och Daniel och kolla film och spela nått spel i think:) Mys pys.

Men jag har lite ont i halsen och känner mej allmänt ofräsch:O men men mys ska det bli:)

Kristian du är världens bästa som tar hand om mig när jag är sjuk♥ du borde få en medalj för världens bästa pojkvän:)
Jag älskar Dig Älskling♥

XoXo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0