Nyåret:D och sparken:S

Hade ett bra nyår:)

var full fart hela dagen:) Alx och jag var lite sena till Micke eller 45 minuter, men fint folk kommer alltid sent;)

Väl där så käkade vi tacos, mumms och festen började arta sig lite.
Erik och jag lyckades hamna på samma kort också:O:D haha. konstigt men sant!
Full som jag blev, så efter tolv slagen drog vi ner på Joar:D
Där inne träffade jag Emma och Johanna mina party pinglor:D

På dansgolvet lyckades jag få en käftsmäll av nån tjej. Jag hade blivit knuffad och hon råkade få lite öl över sig och vips så fick jkag en smäll, men jag var för glad för att bry mig så jag gjorde inget tillbaka:) Orka bråka på nyårafton?

Sen så dansade vi och hade oss:D As skojj!!!!

Sen skulle Kristian och jag dra oss tillbaka till Micke för vi skulle sova där:)
Utanför joar så hör man fetto!!(brist på ordföråd kanske?haha.
Öm okej jag menar lite mullig är jag men inte fet?

Jag blir sur och vänder mig om och vem ser man stå där jo hon tjejen och hennes två killpolare.
Så jag frågade henne snällt ska vi lösa det här själva?
Hon sa visst låter som en bra idé. Men medans jag står och försöker prata med henne står hennes mupp till polare och stutsar framför henne så jag säger snälla kan vi få prata ifred. Vet ej vad han sa men fortsätter provisera. så jag lyfter till min hand mot hans kind(asså jag slår inte honom utan ber han att gå därifrån bara) en lätt touch över kinden bara.

Han blir helt vansinnig och sparkar om kull mig riktigt hårt så jag flyger i marken som en vante.
Efter det minns jag inget och ligger bara helt stilla på marken. Sen hör jag en röst som säger

- hallå Veronica hur är det?
jag: Vem är det som pratar?

Såg inget liksom:S? Läskigt som fan.

det var Emma en av Alxs kompisar som prata med mig hon var jätte snäll som hjälpte mig och sen kom polisen och skulle förhöra mig.

Fick  även reda på att Kristian hade blivit sparkad så han också flög i backen men inte lika hårt:/
Och så bla bla bla.

kristian hade tydligen sagt till polisen att där är dom som gjorde det här. men dom hade tydligen ignorerat honom och tagit upp sitt anteckningsblock och börja skriva ist.  Aja.

Var ingen som hade sett dom förut, så dom var säkert inte härifrån:S

Vi som bara hade tänkt att åka hem och så blev det sådär:/ Jag som egentligen inte gjort ett skit förutom att blivit knuffad från början.
Har skit ont i mina knän som är blå och har skrap sår. Har inte ont i huvet längre men känner mig lite mördbulltad fortfarande. Hoppas mina knän blir som dom ska snart, flr jag måste träna:)
Nästan gång jag går ut i enköping och är nått kilo lättare kanske jag bara blir kallad tjockis, för att se det från den ljusa sidan alltså:P haha.

Kanske inget att skratta åt men men.....

Jag sa till polisen efter allt detta att det inte fanns nån tacos hem, hahah nej nu skrev jag fel!!!! Skjuts hem mena jag. MEn dom vill einte skjutsa och bad oss gå till akuuten som ligger fem minuter därifrån, bara för jag hade sagt att jag ahde ont och inte kunde gå så pass långt kanske! haha! "Akuten ligger ditåt tar bara 5 minuter"
Tackar här var vi service inriktade för en såkallad skadad tjej?!:D

Så vi började traska och jag träffade gamla kompisar på vägen men satan i gatan vad det var kallt asså:P
hitta en taxi på väg hemmåt iaf:) Nice. as schysst var han som körde.



Ska äta tacos idag igen och det ska bli så jädrans gott alltså:D I love it!!!!!
Nu ska jag duscha och fräscha till mig:) <3
Lite bilder här men finns fler på facebook för er som kan nå mig därist:)



Vart ett händelserikt nyår måste jag säga. FULLT ös MEDVETSLÖS kanske man kan kalla det för, för det stämmer:D

Gott nytt år på er jag inte sagt det till!:D

XoXo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0