Sälen och pulka:)

Det blev ett inlägg iaf:P
Pappa hade dator här så det var ju bra:D

Idag har vi inte åkt skidor ännu, vi hyrde och skaffade lift kort. Sean så har hela familjen lekt kurragömma:D
Mitt gömställe var bäst! haha*not*
Var länge sen jag hade så kul asså jag och pappa skratta så vi grät. Hahahaha!

sen så åt vi fläskfilé gryta alá pappa. Extremt gott. han är bäst på den:)Lite singstar vart det med:)

sen nu kom vi precis hem från pulka åkning. också as kul. Ninn och jag åkte en´pulka och T och S åkte en. Pappa och Krisitan åkte plastpåse. men det ick dessvärre I.N.T.E bra:D Ninn och jag kom i en jävla fart och gjorde illa oss men det är bra nu. Sen vart det kapp löpning hem och vem vann? Jo jag!:D haha

Nu ska jag duscha och sen ska vi sova så jäkla gott för jag är trött efter resa, vin, mat och pulka åkning.:)

försöker lägga in lite bilder imorrn om det går:)

Jag älskar att vara hör med min familj:)
<3
XoXo♥


Kommentarer
Postat av: Daniel

Härlig familjeidyll!

2009-01-14 @ 22:59:58
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0