Samtalet med C!

Idag så fick jag ett sms där det stog.

"Hej Veronica. Kan du ringa mig? Har värsta grejen å berätta för som vi pratade om förut! hihi kram Ankan."

Fatta nyfiken man blev då eller.

Jo det är så att när C och jag var mindre så lyssnade vi mycket på Negative och HIM, och C o jag pratade ofta hur om hur det skulle vara och träffa någon av dom.
Nu har hon verkligen gjort det, fy fan va kul säger jag bara men jag ska inte gå in på detaljer för mycket men jag kan säga som så att min Anka fick till det. Asså inte på det sättet, men ett "hångel" med Jonne blev det iaf:) han är då sångaren i Negative:)

 Grattis gumman att din näst största dröm gick i uppfyllese;)

Lägger in ett klipp här så ny får lyssna på en av negatives bästa låtar enligt mig iaf:) eller nej föresten  bland de bästa för det finns många fler bra:D haha:D

Jonne Aaron:P

 Negative - The Moment of Our Love


You go C;) Love u always♥

Nu är det film kväll som gäller med min älskling:)

XoXo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0