Irreterande!

Nu så har vi våra fina skidkläder, kommer ha samma jackor och skidbyxor eller likadana heter de;P svårt att ha samma:D
Svart och grått, as hett:P

Snart blir jag tvungen att ge tillbaka min älskade telefon:( Killen som jag skulle köpa den av vill ha den tillbaka:/ helt skumt. Men men är det hans så är det. Inget jobb har man heller så man kan köpa en ny fin, så nu är det NOKIA 3310 som gäller ettag framöver:( Det är väl den bästa egentligen, kan ju slänga den i väggen och blöta ner det utan att den går sönder. Bara att plocka ihop eller att föna så är den som ny igen. HAHA!

Kameran ska tillbaka till min lilla syster som verkar behöva den så mkt. *not*
Oj va allt är roligt?


XoXo♥










 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0