BAKSMÄLLA?

Nej det har jag inte. Igår hemma hos J och A tittade K och Jag på Baksmällan.Tror iaf dén hette så, jag menar dom hade en jävla baksmälla iaf;P

Haha, fuck va dålig humor jag har idag alltså.

Idag har jag även varit iväg och pluggat matte och ringt en hel del samtal. Nu ska jag sätta fart upp i källaren som jag så snyggt uttryckte till Frida. Ja jag vet att det heter vind, men vem har sagt att man inte kan säga tvärtom. Mohaha.

Sen en sak till som är grymt barnslig men iaf, vem uppfann ordet prutt?(helt stört ord egentligen)
Som jag så fint tror så är det från ett latinskt ord, till ex pruttomiskius eller något liknande. Han kanske var den första som ja, ni vet.


Nej nog om detta. HAHA!

Nu ska jag fixa ett smyckes bord om jag hittar ett:P

Oldie, och efter jag fixat allt så ska jag stå som akon med armarna rakt ut och gunga med. haha a NAT!




XoXo

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Baksmällan är så jäkla rolig!

2009-07-21 @ 20:50:20
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Anonym

vill du vara med i header tävling? anmäl dig eller din kompis på " header tävling inlägget " och vinn länkning och din header får synas på våran blogg ;)

good luck!



http://ronyajulia.blogg.se

2009-07-22 @ 02:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0