Det vart lyckat ändå:)

Nu är man tillbaka till sitt gamla jag igen.
Igår drog jag ut med Z ettag, sen efter det drog jag till Kim och snacka lite deep talk:P hehe.

Så jag fick en lyckad kväll igår.

Träffade en så himla gullig kille och tjej när jag väntade på bussen, fick beröm för mina skor och sen sa dom att jag såg yngre ut än vad jag är:D Så det var riktigt snällt ju! hehe, inte ofta man får så snälla kommentarer av okända människor;P

Hade ni en bra kväll?

Ps. Idag har vi varit i strängnäs och käkat, myst och köpt mami en present, hon fyller år imorrn hihi ds:)


XoXo

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Skön blogg du har tjejen :D

kram på dej

2009-07-11 @ 15:17:30
URL: http://linnealiebig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0