Helgen kortfattat

Har inte haft möjlighet att blogga i helgen.

I Fredags var jag på begravning, sen var mamma, mormor och jag ¨vid min morfargrav och sen på kvällen så var jag allmänt nere osv. Många tårar den här helgen:(

Igår jobbade jag iaf och det gick hur bra som helst:) Ska jobba nästa Lördag också. Restaurangen ligger i Sala och personalen är hur bra som helst och chefen är kanon.

Enda minuset var att en äldre man klappa mig på rumpan och jag vart inte glad ska jag säga er.
Sen bad han om ursäkt och jag sa vi glömmer det där men det gör DU INTE OM!
Aja, sen var allting hur perfekt som helst:)


Idag ska jag slappa, är extremt trött idag, det vart nästan 11 timmar där igår.

Kristian och jag har städat bilen, den vart het igen haha!:D
Det tog lite mer en en timme i think. :)

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0