Nej nu blir det bättring hära!

Godmorgon.

Funderar på att ta mig en cykeltur nu kanske?
Egentligen orkar jag inte, men jag behöver komma igång nu igen med träning och allt. Det är liksom dags, inte för att jag gått upp något utan bara för jag vet att jag mår bättre då och blir inte lika seg på "morgonarna". haha fin stavning dära.

Sen måste jag ta hand om disken, stryka kläder ikväll, plugga matte B, städa, träna, äta, hälsa på en viss person osv. Känns kämpigt idag och inte har man direkt kommit igång ännu alltså. Ursh, förut var man uppe klockan halv 8. Nu blir det alltid halv 9 och de är INTE bra.

Nej bättring Vronkisch!

JAG VILL HA EN LATTÈ!

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0