OMG! Jag är bra smart ibland asså!

*Vronkisch* Kristian säger:

yess

fan nej jag tror jag går och viker in årorna faktiskt.

orkar inte med mig själv


peace love & happiness.. i duschen!!! säger:

viker in vadå?


*Vronkisch* Kristian säger:

haha min pappa brukar alltid säga det när han ska gå och lägga sig. Du vet armarna, man lossas(lådsas, låssas eller hur du nu fan stavas) att dom årorna på en eka typ. Sen lägger man sig på rygg och lägger in händerna på sidan av kroppen.

HAHA fy fan du fick mig verkligen att skriva det där.


peace love & happiness.. i duschen!!! säger:
hahahaha you are funny

*Vronkisch* Kristian säger:

Inte direkt för att jag sover så men iaf, hahaha!


peace love & happiness.. i duschen!!! säger:

hahaha "okej"


*Vronkisch* Kristian säger:

Ameh, nu gör du narr av mig. Fuck jag visste att jag inte skulle förklarat. HAHA! men man lär sig av sina misstag har jag hört någon stans, kan inte riktigt komma på vart någonstans bara.


mm, för smart jag är eller inte. Jag menar hur låter det där egentligen liksom! OMG! Jag är inte smart idag inte.


XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0