Dagen igår:)

Det var så mysigt igår:) Jag mötte upp Johanna och Azze vid en busstation och sen gick vi för att möta Emma. Efter det drog vi och åt sallad på kak och bakugnen i Enköping (om den nu heter så?) haha. Sen kom Anders och joina oss.

Vi satt där typ i 2 eller 3 timmar. as skönt och bara slappa.

Sen hem till pappa, vi låg på stuttsmattan och åt vatten melon. Johanna och jag moffade som fan medans Emma fick se på när allt typ tog slut innan hon hunnit äta 2 skivor. HAHA, men vi bad ju nästan om ursäkt;) Stackars Emutt:(
Sen drog vi till bussen för at lämna av Emma som skulle hem tyvärr och då drog Johanna, Azze, jag och min lilla syster till stan igen för att käka mjukisglassis:) Sen hem och smilla fick vara uppe lite längre igår, bara för jag är världens bästa syster;) haha.

Sen skjussade pappa hem mig:D


Idag har jag planer på att börja skriv lite smått på min C-uppsats. 
Ut i solen ska jag såklart med:D
 
Gammal men grym är den fortfarande:P;)
Lyssnade en hel del på den igår. Förde över mycket musik från J:s tele eftersom all musik gick förlorad när vi fixade datorn:(





XoXo♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0