Erik Hassle

Godmorgon, tidigt är det. Iaf för att vara en söndag, min uppdatering i helgen har vart åt helvete. "I know" Men nu har jag ÄNTLIGEN lite tid och skriva.

Igår hängde jag med Kristians mormor ute hos K:s föräldrar, vi var hund vakt. vi åt gott ochsådär så det var mys.
Kristian är ju på kryssning med sin familj. 

Nu har jag precis kommit hem därifrån och gick upp klockan halv 8. 


Ska plugga nu och äta min morgonmacka:) För övrigt ¨så har jag minskat ca 1 kg till den här veckan, och det känns så härligt!!!! Äter vanlig mat och tränar inte eftersom jag hostar som f*n fortfarande. (men snart får jag dra till gymmet*YES*
Så det är grymt, måste vara att jag hostar bort det HAHAHAHA!
Drömde om låten inatt och har kommit på att jag älskar den och hans röst! Såå bra!

Sen drömde jag värsta drömmen men det vill jag inte skriva om för det var typ för läskigt och för många namn som inte ska blandas in.


XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0