Vänner

Kom att tänka på en sak när jag och A satt på FB och tog ett test om hur gamla vi var.
Jag fick 12 och hon 65. Jag menar ingen av oss är de åldrarna.

Lite kul sådär iaf eftersom åldern spelar egentligen ingen roll när det gäller att vara vänner.

Bara personkemin stämmer. Vissa människor går man verkligen inte ihop med, och vissa klickar det med på en gång. Man har samma intressen eller bara tänker lika.

Konstigt det där. Man träffar hur många olika människor i livet och när man minst anar det har man en vän för livet. Tänker man efter på hur man träffades så kan man se att det var utav en slump. Det är menat att man ska träffa den här peronen och vara vänner livet ut. Vissa är det mer uppenbart med och de är ofta då man slutar umgås.

Ödet avgör faktiskt.

A och jag är det rätt stor ålder skillnad på och vi kommer jätte bra överens. Hur coolt som helst.

Nu ska jag väl försöka komma över mitt humör och sätta mig i soffan bredvid älsk pälsk.


XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0