A big no no!

Imorse var Z och jag ute och gick, sedan hem till mig och vi åt frulle och drack kaffe. Dåliiiii pigg jag är nu.
Sedan så skjussade jag henne till solariet och själv äkte jag och tränade. vi såg ut som ligister på cykel!!

Jävlar körde sten hårt idag på crosstrainern.oj oj oj, grym jag e jao!
Jag måste säg att jag var riktigt effektiv idag, läste min bok samtidigt som jag stod på crossen. Det är att spara tid det!

Sedan hem var det dock inte lika roligt måste jag medge, foppa tofflor is a big NO no i det här vädret och särkillt min rosa:D haha. helt dyngsur när jag kom hem, nu har jag precis duschat och jag känner prima! hunnit äta äpple och läst i genom mitt förra uppdrag på Engelskan, gick väldigt bra måste jag säga.
 
Här är när vi är på topp och inte cykel ligister!

Snart kommer älskling hem ny klipp, det är ruggit spännande och jag hoppas verkligen inte att det är KORT! :P

Veronica ♥ Kristian

XoXo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0