dagen som inte är över ännu:P

FY FAN! vad tråkigt det är med matte just nu:S
Sitter på hermods och tog en liten paus.
Jag är as trött. och fattar inte varför.

Z ooch jag gick promenad imorse "som vanligt"!
Same place, same time!

Efter det drog vi hem till mig och käkade frukost. hon somnade på soffan medans jag pluggade i en timme, efter det så skjussade jag ner henne till stan och vi gick runt och kollade lite saker och prövar en tröjja jag velat haft tidigare och inte kunnat haft men helt plötsligt satt den fin fint. nice kul att alla slit ger resultat.
Efter det fikade vi och gick till biblan och Zlätis fick vuxenpoäng för hon skaffade biblioteks kort!" Grattis till biblankort"
haha.
anyway, sedan fortsatte dagen med att jag skjussade upp henne till solariet och jag drog hit(hermods) för att läsa min matte. Nu ska jag snart dra och träna så i övermorrn kanske tröjan sitter ännu bättre hahahaha*niot*
Men men, vill åka hem för jag är hungrig som få!

Ikväll ska jag stryka och sen ska jag inte göra någon ting MER!!!!!!!!!!!!bara mysa med älsknling!

XoXo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0