Framtidsplaner det går trögt minsann!

Nu har en hel dag till gått : det går så himla fort när man har mycket att göra.
NU är tröjja ÄNTLIGEN min!
så jävla gött.

Sitter och pratar med bästatse E. Om planer man har för framtiden, just nu ser det inte ljust ut för min del men jag ska försöka komma över det som trycker mig.


Men det är svårt verkligen jätte svårt.

Nej nu är jag trött efter all träning och strykning, plugg och cykling nu ska jag nog snart gå och vika in mina åror och slockna till parlamentet. Ikväll är det parlamentet dag, imorn är det hundtricket dag(min dag)
Kristian och jag turas om varannan dag. Jag kan vartända skämt i parlamentet och sen varenda replik i hundtricket. haha men jag älskar det. Bästa filmen att somna till, man vet alltdi vad som händer här näst.

Ja just det årorna var det. Sleep gott och må bra.

Tjingeling!

XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0