Godmorgon(och så var det regn igen)

Jaha ja. Idag har jag försovit mig kan man lugnt säga.
Eller ja det är inget obligatoriskt jag måste gå på men jag går på matte lektionerna för min egna skull.

Idag ser min dag ut så här:

Matte ska dra så fort jag kollat mailen.
Plugga lite engelska
plugga lite svenska.
träna
sola?
hem.
promenad?


Som jag brukar säga "det finns inga dåliga kläder bara dåliga väder"
Ursh och fy och på det här är jag klädd i grått idag för att stödja vädret lite till!

Nej nu ska jag kila hörs se.



XoXo


Kommentarer
Postat av: Erica

Här är de också regn. Det bara vräker ner =(

2009-06-10 @ 10:34:13
URL: http://ericagrimberg.blogg.se/viktbloggen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0