här sitter jag

sitter här på hermods och försöker få insperation om att börja läsa högt och skicka in det näst sista uppdraget. men har ingen som hellst lust med detta.
KAN NÅGON GE MIG MOTIVATION TACK! så jag kan lugna ner mig.

Jag ska cykla hem sen efter gymmet, tror det kommer bli kul? nej det kommer det inte för jag kommer bli ap blöt!
inte kul.

Klippa mig imorrn, spännande och läskigt. som vanligt när man går till frissan.
Färga håret måste jag också göra. kan ju inte se ut som jag gör i dax läget.

Jag är INTE avundsjuk på dom som tar studenten heller jag menar är det sånt här väder kunde man lika bra gått i skolan 1 Vecka till bara för att få fint väder.
På min student var det typ 100 grader varmt. Det var tider det.

Nej nu måste jag samla ihop mig för att läsa högt.
English here I come!

XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0