hELGe(n)

Dålig uppdatering i helgen, Javisst!

Men i Fredags vart det inte som jag hade tänkt mig, vaknade halv 10:O sedan fick jag för mig: JAG MÅSTE ÅKA OCH KOLLA NÄR ALX TAR STUDENTEN :) Amanda och Ia också såklart:D Så GRATTIS som fan till er!

Fina Alx:D
 
Så jag drog till J först och AZman kom och hämtade mig vid tåget.
Sedan drog vi ut på stan och kollade, köpte en älg som Alx kunde hänga runt halsen:)
Varför blir alla så vuxna. Stanna tiden NU , JA tack(för min egen del med)

Sedan på kvällen hade J, E, K och jag mmyskväll med sallad och fruktkalas. Haha, tävlade om vem som kunde stoppa in flest vindruvor i käften, och vem vann? JO jag såklart:) Mohahaha.
Sedan blev vi helt galna och sen trötta, då åkte jag och Älsk hem:)
ps. synd att inte det går att lägga över bilder hahhhha såå fina vi var med instoppade vindruvor i käften.


Igår? Jo då läste jag ut hela min Engelska bok, alltså den som jag valde att läsa " Looking for jj "
så jävla bra bok alltså, låna på biblan dirrrrr!

Idag har jag och älsk tränat, oh ja!
Niceigt
Nu ska vi iväg och handla mat tills ikväll blir tacos med kyckling.. mumma!
Sedan blir det så klart plugg för hela slanten. Så blir det när dagen i fredags inte blev som man tänkte sig!

Got to go.
Tjingeling.

XoXo♥ 

Kommentarer
Postat av: Your Dream Closet

DSe kostar ungefär 10 800kr ;)

2009-06-07 @ 19:17:43
URL: http://yourdreamcloset.blogg.se/
Postat av: Your Dream Closet

haha jo jag menar ju det, 11 tusen är inte direkt något jag skulel lägga på skor.

2009-06-07 @ 21:47:46
URL: http://yourdreamcloset.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack så jätte mycket för den söta älgen och att du fanns där vid min student! Jag saknar dig<3

2009-06-08 @ 10:04:35
URL: http://alxandraaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0