Helgen

Helgen har varit super bra, plus en tråkig sak:)
I fredags var vi ute hos k:s föräldrar och åt tacos och spelade lite fotboll, sen pluggade jag såklart också.
I Lördags åkte vi ut till min Mami, och vi grillade, spelade kubb och myste i solen, jag var super sommrig i min klänning;P haha. Vet inte hur länge sen det var jag hade klänning på mig utan strumpbyxor:O Börjar ju få lite färg på benen, yeeeeeeeey!

Igår(söndag) så blev vår katt (hemma hos mamma) biten av en orm, hennes tass var mer än dubbelt så stor som den andra:,( Så vi åkte till strömsholm så hon fick smärtlindring, dropp och sen tod dom blod prov också. Hon var jätte duktig lilla Trocca som hon heter.
Sen fick vi åka hem, men tur att hon är försäkrad annars hade det kostat 3500 kroner nu blev det som tur var mkt billigare. I vilket fall som hellst hade vi ju åkt in även om det kostat så mycket. Mamma och jag är världens djurvänner:)

Nu mår hon bättre iaf.

Snart kommer Z och vi ska ut i solen, jag ska plugga engelska mm. Sen måste jag ner på stan ska på möte på Vuc, äntligen har jag bestämmt mig vad jag ska bli. SKÖNT! jag hoppas det går vägen.

Senare träning + att jag måste ner på stan och köpa t-shirtar.
Måste kila engelskan väntar INTE!.

XoXo

Kommentarer
Postat av: KXL

Shit va du skriver människa!!!! :O

Jag hinner inte med här riktigt, med svar på ditt inlägg som var "lite sådär" halvriktat till mej, så säger jag tillbaka "OKEJ" DÅ vet jag he he =) hoppas du hade en bra helg!?!?! XOXO :O ciao!

2009-06-01 @ 16:57:28
URL: http://youngbloodjr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0