Mys pys!

Åh vilken mys dag:)
Först fikade Az och J här hos mig, Sedan skjussade dom mig till gymet. *sweet*
Efter det så bestämde vi oss för att käka ihop ner på stan, så jag, älsk, J och Az drog till stugan.
Kycklingsallad blev det med typ jätte stark vitlöksås så jag kan ju lova att man inte luktar gott i käften nu inte.

Efter det vart det systemet. Wiiie på fredag ska jag dricka, som jag inte gjort på länge nu:)
Vi ska ha sååååååå kul tjejor:)


Ikväll är det "my new BFF" och självklart ska jag kolla när Paris anväder sig av taktiken" om du inte gör som jag säger så kan du verkligen inte bli min nya Best friend, för min bästa vän måste alltid göra som jag säger" :D

Haha palla vara hennes bästa vän och inte få säga som man tycker!

Nej nu ska jag skriva klart min uppsats.

XoXo

Kommentarer
Postat av: Your Dream Closet

Åh vattenmelon !

2009-06-16 @ 20:15:30
URL: http://yourdreamcloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0