Råkade peka finger?

nu så är jag tillbaka:)Skööööönt.

Det var mindre kul att gå i regn ner må jag säga.
säkrskillt när man har ett så fult paraply som jag har.

Påvägen ner började det klia på min näsa och så råkade jag anväda "Fuckyou" fingret, precis när jag kliade åkte en tant förbi och kollade snett på mig, så jag antar att hon trodde att jag fuckade åt henne, eller så tyckte hon att min paraply var enormt fult. Aja, fel tyckte hon att det var iaf.
Hon var själv inte så snygg i sin regnponcho! "Så sluta glo förhelvete"

Väl nere käkade vi en halv god lunch, smakade väl inte så värst gott kanske. Sola och träna. Nu mår jag illa.
Ska försöka få i mig någonting i mat väg iaf.

Ska åter gå till min riktiga värld nu och tvätta lite i tvättstugan som prompt måste ligga i andra husetskällare. KULigt värre?

XoXo

Kommentarer
Postat av: Zarah

okej :P

2009-06-18 @ 21:48:15
URL: http://zlundin.blogg.se/
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

GLAD MIDSOMMAR ! :) Hoppas du får en helt underbar midsommarafton ;>

2009-06-19 @ 12:59:51
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0